بازدید رئیس سازمان بازرسی از سامانه‌ها و مراکز راهبری و هوشمند توزیع برق تهران بزرگ

بازدید رئیس سازمان بازرسی از سامانه‌ها و مراکز راهبری و هوشمند توزیع برق تهران بزرگ

رییس بازرسی کل استان تهران و منطقه یک سازمان بازرسی، در بازدید از مراکز راهبری و هوشمند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت، با پیوستن به طرح ملی سبا بر ضرورت مشارکت همگانی در مدیریت مصرف انرژی تأکید کرد.

به گزارش برق نیوز، افشین سهراب‌خان، رییس بازرسی کل استان تهران و منطقه یک سازمان بازرسی، با همراهی کامبیز ناظریان، مدیرعامل این شرکت از مرکز مطالعات، طراحی و مدیریت شبکه، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران بازدید کرد.

سهراب خان در این بازدید ضمن آگاهی از آخرین اقدامات، زیرساخت‌ها و سامانه‌های هوشمند به‌کار گرفته شده در حوزه پایش، کنترل و مدیریت شبکه توزیع برق پایتخت، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مستمر به شهروندان قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، سامانه‌های هوشمند و رویکرد‌های دانش‌بنیان در مدیریت شبکه‌های حیاتی، اقدامات انجام‌شده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را در راستای ارتقای بهره‌وری، افزایش تاب‌آوری شبکه و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان ارزشمند دانست و همچنین با اعلام حمایت از برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق، به «طرح ملی سبا» پیوست.

منبع : برق نیوز

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نیروبیت

رسانه تخصصی حوزه برق الکترونیک و انرژی