برق منطقهای خوزستان هم به تجمع سراسری برقیها پیوست
کارکنان شرکت برق منطقهای خوزستان نیز امروز صبح با برپایی تجمع اعتراضی نسبت به شرایط کاری و دستمزد خود اعتراض کردند.
به گزارش برق نیوز، معترضان لزوم عدم کاهش درصد انگیزه رفاهی پرداخت شده در حقوق اردیبهشت جهت ترمیم وضعیت اسفناک حقوقی پرسنل کارمندی؛ لزوم پیگیری ویژه جهت خروج از قانون خدمات کشوری یا تبدیل وضعیت به کارگریو رفع تبعیض شدید و ناعادلانه در نظام پرداخت حقوق و مزایا و بیمه مستمری و بازنشستگی کارمندان خدمات کشوری را از جمله مهمترین مطالبات خود اعلام کردند.
آنها بر لزوم اجرای کامل ماده ۱۲۴ قانون خدمات کشوری و جلوگیری از دخل و تصرف در بیت المال و بودجه عمومی و اجرای ماده ۱۲۵ قانون خدمات کشوری در افزایش حقوق و ضریب ریالی حداقل به میزان تورم اعلام شده بانک مرکزی تاکید داشتند.
منبع : برق نیوز
0 دیدگاه
ارسال دیدگاه