جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان

جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمود محمودی در آیین افتتاحیه ششمین مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «طرح ملی مهتاب» که به میزبانی منطقه برق اسلامشهر برگزار شد، با اشاره به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف برق، گفت: روز گذشته به اوج بار امسال رسیدیم و در سطح کشور نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۵۰۰ مگاوات افزایش بار داشتیم.

️وی با بیان اینکه در استان تهران نیز بار مصرفی از ۱۰ هزار مگاوات به ۱۱ هزار مگاوات رسید، تصریح کرد: با هر درجه افزایش دما، میزان بار مصرفی کشور بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.

️محمودی افزود: هفته اول تابستان، به عنوان هفته مدیریت مصرف برق تعریف شده است و یکایک آحاد اجتماع وظیفه دارند در هر نقطه‌ای از کشور عزیزمان، برنامه‌های مدیریت مصرف برق را با جدیت رعایت کنند.

️وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت مصرف را مربوط به سیستم‌های سرمایشی دانست و خاطرنشان کرد: باید تا حد امکان از کولر‌های گازی استفاده نکنیم و اگر مجبور به استفاده شدیم، درجه آن را روی ۲۵ قرار دهیم.

️در بخش دیگر از این مراسم، علی مهربخش مدیر منطقه برق اسلامشهر با اشاره به برآورد ۷۰۰۰ برق غیرمجاز در این شهرستان، گفت: از این تعداد حدود ۴۰۰۰ مورد در اطلس برق غیرمجاز ثبت و اخطار‌های لازم نیز برای دارندگان آنها صادر شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۰۰۰ برق غیرمجاز در سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری شده است و مقابله برای برچیدن برق‌های غیرمجاز و ساماندهی آنها با قوت ادامه دارد.

منبع : برق نیوز

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نیروبیت

رسانه تخصصی حوزه برق الکترونیک و انرژی