بیش از ۳ هزار مشترک بسیار پرمصرف در تهران مشمول اعمال محدودیت شدند

بیش از ۳ هزار مشترک بسیار پرمصرف در تهران مشمول اعمال محدودیت شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعمال محدودیت مصرف برای بیش از ۳ هزار مشترک خانگی و تجاری بسیار پرمصرف از ابتدای خردادماه سال جاری و از طریق سامانه‌های مدیریت هوشمند مصرف برق خبر داد.

به گزارش برق نیوز، کامبیز ناظریان با اشاره به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در پایتخت اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال و با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پایش و مدیریت مصرف، محدودیت مصرف برق برای ۳۰۶۹ مشترک خانگی و تجاری در شهر تهران که در زمره مشترکان بسیار پرمصرف قرار داشتند، اعمال شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف کنترل بار شبکه، حفظ پایداری فرآیند تأمین برق و توزیع عادلانه انرژی در روز‌های گرم سال انجام شده و مشترکان پر مصرف مشمول اقدامات کنترلی و محدودیت مصرف خواهند شد.

ناظریان با تأکید بر نقش مشترکان در مدیریت مصرف برق تصریح کرد: بالغ بر ۲/۵ میلیون مشترک خانگی معادل ۷۰ درصد از مشترکان شهر تهران کمتر از الگوی تعیین شده، برق مصرف میکنند و همکاری شهروندان در کاهش مصرف به‌ویژه در ساعات اوج بار می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از بروز محدودیت‌های احتمالی و حفظ پایداری شبکه برق پایتخت ایفا کند.

وی تصریح کرد: وضعیت و نحوه مصرف برق مشترکان برق در شهر تهران به صورت شبانه روزی از طریق سامانه‌های پایش هوشمند این شرکت در حال رصد و بررسی است.

منبع : برق نیوز

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نیروبیت

رسانه تخصصی حوزه برق الکترونیک و انرژی